کاربر گرامی لطفاً قبل از شروع به استفاده از ابزارهای ریمیت، بخش مطالب و قوانین را به صورت کامل مطالعه نمایید و در صورت بروز هرگونه مشکل در طول استفاده از سرویس ریمیت، می‌توانید جواب خود را در بخش سوالات پرتکرار پیدا کنید و در غیر این صورت، با پشتیبانی در تماس باشید.

می‌تونم درخواست تسویه ثبت شده رو لغو کنم؟

برای احراز هویت کارت ملی ندارم می‌تونم از شناسنامه استفاده کنم؟

می‌تونم اطلاعات فرد دیگه ای رو در احراز هویت وارد کنم و عکس ها از خودم باشه؟

چرا اشتراک خریدم ولی اکانت ریمیتم شارژ نشد؟

چطوری نام کاربری رو تغییر بدم؟

می‌خوام اکانتم رو حذف کنم، باید چی کار انجام بدم؟

امکان جذب حمایت از خارج از ایران وجود داره؟

آیا استریم با کنسول و گوشی هم امکان داره؟

حمایتی برای من انجام شده ولی چرا توی استریم نمایش داده نشده و توی صفحه «حمایت ها» هم اضافه نشده؟

ابزارها یا محتوای درون آنها نمایش داده نمیشن. دلیل این مشکل می‌تونه چی باشه؟

چرا هدفم به جلو حرکت نمی‌کنه؟

چرا دنبال کننده جدید از آپارات میگیرم ولی هشدارش نمایش داده نمی‌شه؟

آیا امکان استفاده از ریمیت در سرویس‌های Twitch و YouTube وجود داره؟

آدرسِ درگاه من کجاست؟

تسویه حساب چگونه انجام می‌شود؟

آیا ریمیت محدودیتی از لحاظ ملیت و یا سقف مالی دارد؟

در حال حاضر ریمیت از چه درگاه‌های پرداختی پشتیبانی می‌کند؟

آیا می‌توان برای جذب حمایت به صورت همزمان از چنددرگاه (زرین پال، آی‌دی پی، …) استفاده کرد؟

برای استفاده از ریمیت هر ماه چقدر باید هزینه کنم؟

من وقتی از ابزاری استفاده میکنم، خطا می‌گیرم. باید چی‌کار کنم؟

من از استریمری حمایت کردم و مبلغ مورد نظر از حسابم کم شد ولی حمایت برای استریمر نمایش داده نشد. مشکل کجاست؟

من برای هشدار ویدیو یا صدا گذاشتم چرا پخش نمی‌شه؟

چگونه درگاه پرداخت خود را به ریمیت متصل کنیم؟

چطور میتونم با ریمیت در تماس باشم؟