کاربر گرامی لطفاً قبل از شروع به استفاده از ابزارهای ریمیت، بخش مطالب و قوانین را به صورت کامل مطالعه نمایید و در صورت بروز هرگونه مشکل در طول استفاده از سرویس ریمیت، میتوانید جواب خود را در بخش سوالات پرتکرار پیدا کنید و در غیر این صورت، با پشتیبانی در تماس باشید.
چرا اشتراک خریدم ولی اکانت ریمیتم شارژ نشد؟
در صورتی که هزینه خرید اشتراک از حساب شما کسر شده باشد ولی اشتراک به حساب شما اضافه نشده یا خطایی نمایش داده شده است، با پشتیبانی ارتباط بگیرید و نام کاربری خود و کد تراکنش و زمان پرداخت را اعلام کنید تا این موضوع پیگیری شود.
چطوری نام کاربری رو تغییر بدم؟
امکان تغییر نام کاربری وجود ندارد.
در واقع نام کاربری صرفا برای مشخص کردن هویت کاربران بوده و در هیچ قسمتی به جز زمان ورود به سایت و مسائل مدیریتی کاربرد ندارد اما میتوانید نام نمایشی و آدرس درگاه (هر ۱۰ روز یکبار) را تغییر دهید.
میخوام اکانتم رو حذف کنم، باید چی کار انجام بدم؟
امکان حذف حساب ریمیت وجود ندارد. در صورت نیاز امکان غیر فعال کردن درگاه برای شما وجود داشته که دیگر حمایتی دریافت نگردد.
امکان جذب حمایت از خارج از ایران وجود داره؟
در حال حاضر امکان حمایت به صورت ارزی وجود ندارد، اما حامی در صورت داشتن حساب بانکی در ایران، میتواند به صورت ریالی از طریق درگاههای بانکی تعریف شده در ریمیت تراکنش مورد نظر خود را انجام دهد.
آیا استریم با کنسول و گوشی هم امکان داره؟
برای کنسول ها ابتدا می بایست خروجی کنسول خود را توسط کارت کپچر به کامپیوتر و جایی که نرم افزار OBS یا سایر نرمافزارهای مشابه دارید، منتقل کنید و سپس از طریق نرم افزار OBS از ابزارهای ریمیت استفاده نمایید. به عبارتی دیگر به صورت مستقیم نمی توانید در کنسول بازی، از ریمیت استفاده کنید.
برای گوشی باید از نرم افزاری استفاده نمایید که محلی برای قرار دادن لینکهای ابزارهای ریمیت وجود داشته باشد.
حمایتی برای من انجام شده ولی چرا توی استریم نمایش داده نشده و توی صفحه «حمایت ها» هم اضافه نشده؟
در شرایط مختلف این امکان وجود دارد که تراکنش انجام شده باشد ولی به دلیل وجود مشکلات مختلف از طرف پرداخت یارها یا از طرف حمایت کننده، حمایت در استریم نمایش داده نشده باشد.
به احتمال زیاد فرد حمایت کننده بعد از تکمیل پرداخت در درگاه بانکی اجازه بازگشت به ریمیت را نداده است (صفحه را بسته و خارج شده) و به همین دلیل تراکنش در ریمیت ثبت نشده است.
ابزارها یا محتوای درون آنها نمایش داده نمیشن. دلیل این مشکل میتونه چی باشه؟
موارد کلی که باعث بوجود آمدن مشکل در نمایش تمامی ابزارها میشوند:
- تنظیمات ابزار ها در پنل کاربری به درستی انجام نشده است.
- ابزارها به درستی در OBS تنظیم نشده اند.
- در صورتی که لینک ابزار بطور عمدی یا به اشتباه باطل شده باشد و شما در حال استفاده از لینک قدیمی و باطل شده باشید ابزار بروز رسانی نشده و محتوایی نمایش داده نخواهد شد.
موارد مربوط به ابزار هشدار رویداد جدید:
- برای استفاده از فایل های ویدیویی یا صوتی نباید از سایت picofile استفاده شود. لینک های ارائه شده برای این نوع فایل ها لینک مستقیم نیستند و لینک دانلود به حساب میآیند. برای استفاده از این نوع فایل ها در ابزارها روش استفاده از برنامه اشتراک فایل ریمیت پیشنهاد میشود.
- تا زمانی که حمایتی انجام نشود محتوایی برای نمایش نیز وجود نخواهد داشت.
- لینک کانال آپارات شما به درستی برای تنظیمات مربوط به هشدار های آپارات قرار داده نشده است.
- احتمال دارد در لینکی که برای نمایش ابزار استفاده میکنید نمایش «حمایت جدید» یا «دنبال کننده جدید آپارات» یا «اشتراک جدید آپارات» را غیر فعال کرده باشید. برای فعال یا غیر فعال کردن نمایش یکی از این نوع هشدار ها، از صفحه ابزار هشدار رویداد جدید و از گزینه هایی که زیر لینک ابزار در قسمت "مشخصات و عملیات کلی" موجود هستند میتوانید اقدام کنید. در صورت فعال یا غیر فعال کردن هر یک از هشدار ها لینک تغییر میکند و برای اعمال شدن این تغییرات باید از لینک جدید نمایش داده شده استفاده کنید.
خالی بودن ابزار و نمایش داده نشدن هیچ محتوایی صرفا به معنی وجود مشکل نیست:
- برای ابزار هدف در صورتی که هدفی تنظیم نشده باشد یا هدف غیر فعال باشد، محتوایی برای نمایش در هدف وجود نخواهد داشت و ابزار خالی خواهد بود.
- برای ابزار ها لیستی، در صورتی که تابحال حمایتی انجام نشده باشد محتوایی برای نمایش وجود نخواهد داشت و ابزار خالی خواهد بود.
- برای ابزار هشدار رویداد جدید تا زمانی که رویداد جدیدی (برای مثال حمایت جدید) اتفاق نیفتد ابزار خالی خواهد بود و محتوایی در ابزار نمایش داده نخواهد شد و برای نمایش هشدار تست باید از گزینه های موجود در صفحه ابزار استفاده شود.
- برای مشاهده هشدارهای تستی ارسال شده باید قبل از ارسال درخواست نمایش هشدار تست، ابزار در حال استفاده شدن باشد. در صورتی که اول درخواست نمایش هشدار تست ارسال شود و سپس استفاده از ابزار شروع شود هشدار نمایش داده نخواهد شد.
چرا هدفم به جلو حرکت نمیکنه؟
لطفاً در قسمت تنظیمات ظاهریِ هدف، نمایش نوار پیشرفت هدف را بررسی نمایید که فعال و سبز رنگ باشد.
ابزارها> هدف> تنظیمات> تنظیمات ظاهری> نوار پیشرفت هدف> نمایش نوار پیشرفت (فعال و سبز رنگ)
چرا دنبال کننده جدید از آپارات میگیرم ولی هشدارش نمایش داده نمیشه؟
در ورودی «آدرس صفحه پخش زنده آپارات شما» در تنظیمات هشدار های آپارات بزرگ یا کوچک بودن کاراکتر های آدرس اهمیت دارد و آدرس باید دقیقا با آدرس پخش زنده همخوانی داشته باشد.
در صورتی که تمامی تنظیمات را به درستی انجام داده باشید این مسئله تنها به دو دلیل وجود خواهد داشت.
1- در صورتی که شما در حال استریم نبوده و فردی فالو نماید.
2- دنبال کننده یکبار در گذشته شما را دنبال کرده باشد، که میتوانید با اکانت جدیدی تست نمایید.
آیا امکان استفاده از ریمیت در سرویسهای Twitch و YouTube وجود داره؟
استفاده از ریمیت ارتباطی به سایت های استریمینگ ندارد.
ابزار های ریمیت در برنامهای که از طریق آن استریم انجام میشود تنظیم میگردد (مانند برنامه OBS یا StreamLabs OBS یا XSplit یا ...) که توضیحات دقیق درباره نحوه انجام تنظیمات ابزار ها در مطلب مربوط به ابزار ها قرار داده شده است.
بعد از ثبت نام در سایت، درگاه پرداخت بطور خودکار ایجاد میشود. از گزینه «درگاه شما» در منوی سمت راست در پنل کاربری قابل مشاهده بوده و همچنین آدرس درگاه شما در قسمت بالا سمت چپ پنل کاربری در هر زمان قابل مشاهده است که پس از خرید اشتراک قابل استفاده میباشد.
و توجه داشته باشید که در مشخصاتِ کُلی تیک «غیرفعال بودن درگاه» را نزده باشید تا درگاه شما فعال باشد.
تسویه حساب چگونه انجام میشود؟
مبالغ حمایت های دریافت شده بطور کامل و مستقیم به حساب پرداخت یاری که کاربران در قسمت تنظیمات حساب خود تنظیم کرده اند واریز میشود و بقیه مسائل مالی مانند واریز مبالغ به حساب بانکی و موارد دیگر از طریق سایت پرداخت یار انجام میشود. سرویس های های پرداخت یار ارائه دهنده خدمات مالی و درگاه های پرداخت آنلاین هستند که تا حدودی عملکردی مانند یک کیف پول اینترنتی دارند. سرویس های IDPay.ir ،ZarinPal.com ،PayPing.ir ، Pay.ir ، NextPay.org و Zibal.ir پرداخت یارهایی هستند که توسط ریمیت پشتیبانی میشوند. توضیحات دقیق تر و کاملتر در مورد پرداخت یار ها و تنظیمات آنها در مطلب «آموزش تنظیم پرداخت یار ها» قرار داده شده است.
آیا ریمیت محدودیتی از لحاظ ملیت و یا سقف مالی دارد؟
محدودیتی از لحاظ ملیت از طرف ریمیت وجود ندارد. در صورت وجود مشکلی از طرف پرداخت یارها این موضوع باید با پشتیبانی پرداخت یار در میان گذاشته شود.
در حال حاضر ریمیت از چه درگاههای پرداختی پشتیبانی میکند؟
میتوانید برای جذب حمایت مالی، در یکی یا همه سرویسهای زیر درگاه پرداخت بسازید و کد درگاه مربوطه را در بخش تنظیمات حساب کاربری وارد کنید:
آیا میتوان برای جذب حمایت به صورت همزمان از چنددرگاه (زرین پال، آیدی پی، …) استفاده کرد؟
میتوانید تنظیمات برای همه پرداخت یار ها را انجام دهید، اما تنها امکان فعالسازی یکی از آنها در سایت وجود دارد، یعنی نمیتوانید همزمان از همه پرداخت یارها استفاده نمایید. هنگامی که مشکلی در یکی از این سرویسها بوجود آمد از تنظیمات حساب، درگاه خود را بر روی سرویس دیگر تغییر دهید.
برای استفاده از ریمیت هر ماه چقدر باید هزینه کنم؟
از قسمت «خرید اشتراک» در حساب ریمیت خود میتوانید هزینه ماهانه تا سالانه را مشاهده نمایید.
من وقتی از ابزاری استفاده میکنم، خطا میگیرم. باید چیکار کنم؟
خطایی که میگیرید را از طریق ایمیل برای ما ارسال کنید تا بعد از بررسی، شما را راهنمایی کنیم.
من از استریمری حمایت کردم و مبلغ مورد نظر از حسابم کم شد ولی حمایت برای استریمر نمایش داده نشد. مشکل کجاست؟
نمایش داده نشدن حمایت های انجام شده بر روی استریم میتوانند دلایل مختلفی داشته باشند مانند کامل نشدن عملیات پرداخت و خارج شدن پرداخت کننده از صفحه پرداخت قبل از تکمیل شدن عملیات پرداخت، اختلال های موجود در پرداخت یار ها و … . در صورتی که مبلغ حمایت بعد از مدتی به حساب شما بازگشت داده شود به این معنی است که مبلغ توسط استریمر مورد نظر دریافت نشده است ولی اگر بعد از گذشت حداکثر ۷۲ ساعت مبلغ هنوز به حساب شما بازگشت داده نشده باشد، حتی اگر حمایت بر روی استریم نمایش داده نشود، مبلغ مطعنا توسط استریمر دریافت شده است.
من برای هشدار ویدیو یا صدا گذاشتم چرا پخش نمیشه؟
احتمالا به دلیل تنظیم اشتباه ویدیوها یا صداهای قرار داده شده در ابزار این مشکل رخ داده. در صورتی که شما از طریق روش لینک مستقیم در ابزار های خود محتوای ویدیویی یا صوتی قرار داده اید توجه داشته باشید که لینک های این فایلها باید مستقیم باشند نه لینک صفحه دانلود به همین خاطر امکان استفاده از سایت picofile برای آپلود فایلهای صوتی یا ویدیویی و دریافت لینک مستقیم به آنها وجود ندارد زیرا picofile لینک مستقیم برای فایلهای صوتی یا ویدیویی ارائه نمیدهد. برای استفاده از محتوای صوتی یا ویدیویی در ابزار ها، استفاده از روش برنامه اشتراک فایل ریمیت پیشنهاد میشود.
چگونه درگاه پرداخت خود را به ریمیت متصل کنیم؟
برای دریافت اطلاعات کامل درباره نحوه انجام تنظیمات پرداخت یار ها به مطلب
"آموزش تنظیم پرداخت یار ها" مراجعه کنید.
چطور میتونم با ریمیت در تماس باشم؟
جهت گزارش مشکلات، ارسال نظرات و پیشنهادات، پرسش سوالات و یا موضوعات دیگر میتوانید با ما در ارتباط باشید. سعی میشود در کمترین زمان به تمامی پیام های ارسال شده پاسخ داده شود. درباره اکثر موارد در
مطالب سایت توضیح داده شده است و پیشنهاد میشود جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره قسمت های مختلف سایت و کمک به برطرف شدن مشکلات یا سوالات موجود حتما
مطالب سایت را مطالعه کنید. پیشنهاد میشود جهت سریعتر برطرف شدن سوالات یا مشکلات خود، مطلب
'سوالات متداول' را مطالعه کنید زیرا به احتمال زیاد جواب مورد نظر شما در این مطلب وجود خواهد داشت. همچنین پیشنهاد میشود
کانال تلگرام و پیج
اینستاگرام ریمیت را جهت مطلع شدن از اطلاع رسانی ها و پست های جدید بررسی کنید. برای ارتباط با ما میتوانید پیام های خود را به ایمیل
support@reymit.ir ارسال کنید.