شرایط و قوانین استفاده از رِیمیت

  • کاربران موظف اند که اگر یکی از مخاطبانشان درباره ریمیت یا یکی از قابلیت های آن از ها سوالی کرد، سرویس ریمیت را به صورت خیلی خلاصه معرفی کنند.
  • تمامی کاربران باید عضو کانال تلگرام @Reymit باشند زیرا تمامی اطلاع رسانی ها از طریق این کانال انجام میشود.
  • هر کاربر موظف است که قبل از ثبت نام در ریمیت و قبل از هرگونه استفاده از این سرویس، مطلب اطلاعات بیشتر درباره ریمیت را با دقت مطالعه کند که از نحوه کلی کارکرد ریمیت باخبر شود.
  • تمامی تراکنش ها باید از طریق درگاهی که آدرس اینترنتی آن متعلق به ریمیت است انجام شود و کاربران اجازه قرار دادن محتوای درگاه خود بر روی دامنه و سایت دیگری را ندارند. این مورد فقط برای بعضی از کاربران با همانگی های قبلی که انجام شده است قابل نقض است. (توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی برای مکان هایی که کاربران اجازه اشتراک لینک درگاهشان را دارند وجود ندارد و کاربران آزاد هستند که به هر شکلی که مایل هستند لینک درگاه خود را به اشتراک بگذارند)
  • مسئولیت محتوایی که توسط کاربران با استفاده از ریمیت انتشار داده میشود (مثل تصویر پروفایل، نام نمایشی، و ...) فقط با خود کاربر هست و ریمیت نسبت به محتوایی که کاربران با استفاده از ریمیت انتشار میدهند هیچ مسئولیتی ندارد در صورتی که کاربر خاطی از محتویاتِ غیر اخلاقی و خارج از چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران و عرف جامعه استفاده نماید، با شخص مذکور برخود جدی خواهد گردید و در بعضی شرایط خاص احتمال مسدود شدن حساب کاربر خاطی وجود دارد.
  • هدف ریمیت صرفا کمک به افراد جهت دریافت حمایت مالی و ارائه دادن خدماتی در رابطه با نمایش دادن حمایت های مالی بر روی پخش زنده و خدمات مربوطه دیگر است. مسئولیت و عواقب فعالیت هایی که کاربران توسط ریمیت انجام میدهند با خود کاربران است و درصورتی که خطایی در هر زمینه ای از کاربر سر زد یا به دلیل نحوه فعالیت های کاربران در ریمیت، مشکلی برای کاربری پیش آمد ریمیت مسئولیتی نخواهد داشت و ریمیت در برابر نحوه استفاده کاربران از این سرویس پاسخگو نیست.
  • هیچ کدام از کاربران ریمیت حق واگذاری اکانت کاربری خود به فرد یا شرکت دیگر را ندارد. در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده فرد حقیقی/حقوقی که به عنوان کاربر در ریمیت ثبت نام نموده میباشد.
  • اطلاعاتی که کاربران یا استفاده کنندگان سایت داخل ریمیت وارد میکنند توسط پروتکل SSL رمز نگاری محافظت میشود و درصورتی که کاربران اطلاعات شخصی خود مثل رمز عبور را در جایی بجز سایت رسمی ریمیت وارد کنند یا به هر شکل دیگر افراد متفرقه به اطلاعات شخصی کاربر دسترسی پیدا کنند، در صورت بروز هرگونه مشکل مسئولیت فقط با خود کاربر هست.
  • کاربران اجازه انجام هیچ تغییری در هیچ قسمتی از کد ها و قسمت های دیگر ریمیت را ندارند و فقط درصورت نیاز اجازه تغییر کد های مربوط شیوه نمایش داده شدن ابزار هایی که روی پخش زنده نمایش داده میشوند را دارند.
  • کاربران موظف هستند که اطلاعات خود را به صورت صحیح داخل ریمیت وارد کنند و اگر به دلیل اشتباه وارد شدن اطلاعات توسط کاربر، مشکلی پیش آمد ریمیت هیچ مسئولیتی ندارد.
  • هیچ فرد حقیقی یا حقوقی اجازه ثبت نام با هویت شخص حقیقی یا حقوقی دیگر را ندارد و در صورت نقض کردن مورد مذکوره، با فرد خاطی برخورد خواهد شد و احتمال اینکه حساب ریمیتی که توسط فرد خاطی ساخته شده است، از دسترس فرد خاطی شود وجود دارد.
  • در صورت ایجاد هرگونه مزاحمت برای پشتیبانی دسترسی شما از پیشتیبانی برای همیشه قطع خواهد شد و در بعضی مواقع و در شرایط خاص، احتمال مسدود شدن حساب ریمیت کاربر خاطی وجود دارد.
  • ریمیت این اجازه را دارد که در هر زمان قوانین و شرایط استفاده را تغییر دهد و کاربران موظف اند که به صورت دوره ای و قبل از هر بار استفاده از سرویس، قوانین و شرایط استفاده از ریمیت را بررسی نمایند.
  • برای استفاده از ریمیت، کاربران باید صاحب حساب زرین پالی که توسط زرین پال بعد از ارسال مدارک مورد نیاز تایید شده باشد باشند.
  • مبالغ حمایت های انجام شده بطور کامل و مستقیم بلافاصله بعد از تکمیل شدن عملیات پرداخت به حساب زرین پالی که کد درگاه ارائه به ریمیت شده مطعلق به آن است انتقال داده میشود و در صورت بروز هرگونه مشکل مربوط به تراکنش های انجام شده ریمیت هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
  • در صورتی که تراکنشی بطور غیر مجاز انجام شود (برای مثال بدون اطلاع و بدون اجازه از صاحب کارت تراکنشی انجام شود) و موضوع توسط مراجع قانونی یا صاحب اصلی کارت پیگیری شود، مسئولیت عواقب آن با فرد دریافت کننده است و ریمیت نسبت به تراکنش های انجام شده و نسبت به احراز هویت از حامیان هیچگونه مسئولیتی ندارد و مسئولیت عواقب احتمالی تراکنش های انجام شده به عهده فرد دریافت کننده مبلغ است.
    احتمال بروز اینگونه مشکلات برای تمامی تراکنش ها با مبالغ کم یا زیاد وجود دارد ولی احتمال بروز اینگونه مشکلات برای تراکنش ها با مبالغ بالا بیشتر است و به همین دلیل پیشنهاد میشود برای کاهش احتمال بروز این گونه مشکلات محدودیت سقف مبلغ درگاه بر روی مبالغ زیاد قرار داده نشود و حتی المقدور از انجام دهندگان تراکنش هایی که احتمال میدهید در آینده مشکل ساز باشند احراز هویت انجام دهید. (جهت احراز هویت برای مثال میتوانید از فرد انجام دهنده تراکنش مدارکی مانند تصویر کارت ملی و مدرک صوتی که مبنی بر انجام شدن تراکنش توسط فرد مورد نظر باشد دریافت کنید)
  • استفاده از ریمیت به معنای این است که کاربر قوانین و شرایط استفاده از ریمیت و قوانین اجرایی زرین پال را، در زمان استفاده کردن از این سرویس، به صورت کامل مطالعه کرده و تمامی آنهارا بطور کامل قبول دارد.
  • ریمیت این اختیار را دارا می باشد که در صورت صلاح دانستن، از تمام اختیارات و توانایی های خود در هر زمینه ای در راستای فراهم سازی محیطی بهتر برای تمامی کاربران و یا در جهت منافع ریمیت، استفاده نماید.
  • شرایط استفاده از ریمیت میتواند با توجه به صحبت ها و توافقاتی که با بعضی کاربر ها انجام میشود، برای کاربر های مختلف متفاوت باشد.
  • در صورتی که کاربری تخلفی کند و یا عملی انجام دهد که به ضرر ریمیت باشد یا قوانین و شرایط استفاده را نقض کند و یا به هر دلیلی اشتباهی مرتکب شود و یا برای ریمیت مشکلی ایجاد کند و یا به هر دلیل دیگری، ریمیت میتواند به هر شکل که صلاح بداند با کاربر خاطی برخورد کند و احتمال مسدود شدن حساب ریمیت کاربر برای همیشه وجود دارد.
  • اگر حساب ریمیت فرد حقیقی یا حقوقی به هر دلیلی مسدود شد، آن فرد اجازه استفاده از ریمیت با روش های دیگر (مثلا ساختن حساب جدید جهت استفاده از ریمیت) را ندارد. تنها راه استفاده دوباره از ریمیت برای حساب های مسدود شده تماس با پشتیبانی است و بعد از تماس با پشتیبانی در صورت امکان، مسدودیت حساب کاربر رفع میشود.
آخرین تغییرات در شرایط و قوانین استفاده از رِیمیت در روز 17 مهر 1397 ایجاد شده است و تمامی کاربران تا پنج روز بعد از تاریخ ایجاد تغییرات موظف به مطالعه این صفحه و پذيرش و رعايت قوانين و شرایط استفاده جديد هستند.