menu

اطلاعات بیشتر درباره ریمیت

معرفی کلی ریمیت:

ریمیت سرویس دریافت حمایت مالی آنلاین برای استریمر ها است که با استفاده از این سرویس میتوانید با ساخت درگاه دریافت حمایت مالی آنلاین، از مخاطبان خود حمایت مالی دریافت کنید و با استفاده از قابلیت ها و ابزار های مختلف که برای استریمر ها تعبیه شده است حمایت های دریافت شده را به روش های مختلف بر روی پخش زنده خود نمایش دهید که اطلاعات بیشتر درباره ابزار ها و خدمات ریمیت در همین مطلب و در قسمت "خدمات و قابلیت های رِیمیت" قرار داده شده است. ماموریت ریمیت کمک به استریم ها در زمینه دریافت حمایت مالی آنلاین از مخاطبانشان است و ما این افتخار را داریم که اولین و بزرگ ترین سرویس ایرانی در این زمینه باشیم. ریمیت با بیش از یک سال فعالیت مورد اعتماد اکثر استریمر های بزرگ و کوچک ایرانی بوده است و به تعداد زیادی از استریمر های ایرانی کمک کرده است که در مدت زمان کوتاهی مقادیر زیادی حمایت مالی از مخاطبان خود دریافت کنند و این موضوع مایه ی افتخار ماست.
سعی ما بر این است که خدمات و قابلیت های ریمیت را روز به روز گسترش دهیم و شما میتوانید با پیوستن به کانال تلگرام @Reymit و پیج اینستاگرام @Reymit.ir در جریان تمامی اطلاع رسانی ها، تغییرات و قسمت های جدید باشید. همچنین شما میتوانید با ارسال با پیشنهادات و نظرات خود برای ما، در گسترش ریمیت نقش داشته باشید.

پیش نیاز های استفاده از ریمیت:

  • کاربران جهت دریافت حمایت و استفاده از ریمیت باید یک حساب زرین پال تایید شده داشته باشند و برای انجام این کار کاربران باید در سایت زرین پال ثبت نام کنند و مدارک مورد نیاز را جهت تایید شدن حساب زرین پال و ارتقاع به سطح نقره ای برای زرین پال ارسال کنند. کاربرانی که در زرین پال ثبت نام کرده اند و حساب آنها تایید شده است، باید بر روی حساب زرین پال خود یک درگاه پرداخت ساخته باشند و با ارائه کد درگاه (مرچنت کد) به ریمیت، میتوانند از خدمات ریمیت استفاده کنند. اطلاعات کامل تر در مورد نحوه ثبت درگاه در زرین پال و دریافت کد درگاه در مطلب 'آموزش ثبت نام و ورود' ارائه شده است.
  • جهت ثبت شدن حمایت ها در ریمیت، حمایت ها باید از طریق درگاه کاربران در ریمیت انجام شود و نه از درگاه های مربوط به سایت های دیگر. هر کاربر میتوانید جهت مشاهده درگاه خود از گزینه 'درگاه شما' که در منوی سمت راست در پنل کاربری قرار دارد استفاده کند. کاربران میتوانند لینک درگاه خود را به هر شکل و در هر مکانی که مایل هستند به اشتراک بگذارند که حامیان از طریق آن لینک حمایت های خود را انجام دهند.
  • ابزار های پخش زنده ریمیت در واقع صفحات اینترنتی هستند و برای استفاده از این ابزار ها شما باید صفحه اینترنتی را روی محتوای استریم خود نمایش دهید. انجام این کار در برنامه های استریم کردن مختلف، متفاوت هست ولی اکثرا مشابه یکدیگر هستند. در مطلب 'راهنمای ابزار های پخش زنده' نحوه استفاده از ابزار ها و توضیحات دقیق درباره ابزار ها ارائه شده است.
  • برای داشتن بهترین تجربه در استفاده از ریمیت و جهت جلوگیری از بروز هر گونه مشکل احتمالی پیشنهاد میشود که برای استفاده از ریمیت از آخرین نسخه مرورگر Google Chrome استفاده کنید و این مرورگر را بعنوان مرورگر پیش فرض سیستم عامل خود انتخاب کنید و همچنین از آخرین نسخه برنامه ای که از طریق آن استریم میکنید استفاده کنید.

نحوه تسویه حساب:

تسویه حساب و دریافت مبالغ حمایت های انجام شده از طریق زرین پال انجام میشود. در زمان ثبت نام در ریمیت کاربران باید کد درگاه زرین پال خود که از قبل آماده کرده اند را در ریمیت وارد کنند و بعد از انجام هر حمایت و تراکنشی که از درگاه ریمیت کاربر پرداخت شود، مبلغ حمایت بطور کامل و مستقیم به حساب زرین پالی که کد درگاه ارائه شده مطعلق به آن حساب است واریز میشود. کد درگاه زرین پال وارد شده از طریق قسمت تنظیمات حساب که در پنل کاربری وجود دارد در هر زمان قابل تغییر است. اطلاعات کامل تر در مورد نحوه ثبت درگاه در زرین پال و دریافت کد درگاه در مطلب 'آموزش ثبت نام و ورود' ارائه شده است.

کارمزد و هزینه استفاده از ریمیت:

کارمزد و هزینه استفاده از ریمیت به این شکل است که کاربران برای استفاده از خدمات ریمیت، مبالغی را به صورت دوره ای جهت خرید اشتراک استفاده از ریمیت پرداخت می کنند. خرید اشتراک استفاده از ریمیت از طریق قسمت امور مالی و تمدید حساب که در منوی سمت راست در پنل کاربری وجود دارد انجام می شود. امکان استفاده از ریمیت بصورت رایگان در هیچ شرایطی وجود ندارد پس لطفا موضوعاتی در این رابطه را در پشتیبانی مطرح نکنید.

ابزار ها و خدمات:

  • با رِیمیت میتوانید برای خود درگاه پرداخت بسازید و به دلخواه خودتان درگاهتان را سفارشی سازی کنید و اگر علاقه دارید لیست حامیانتان را در درگاهتان نمایش دهید.
  • با استفاده از قسمت پرداخت ها که در پنل کاربری هست میتوانید تمامی حمایت های دریافت شده را با جزییات مشاهده و مدیریت کنید.
  • میتوانید برای خود هدف مالی قرار دهید و مقدار پیشرفت هدف را همراه با بقیه جزئیات هدف روی پخش زنده و روی درگاه خود نمایش دهید و ظاهر نمایشی هدف را به سلیقه خود تغییر دهید.
  • میتوانید از قابلیت هشدار حمایت جدید برای نمایش حمایت هایی که انجام میشود روی پخش زنده استفاده کنید و به دلخواه خود نحوه نمایش این هشدار ها را سفارشی سازی کنید.
  • میتوانید نام حامیانتان همراه با مبلغ حمایت را به صورت لیست متحرک عمودی یا افقی یا ثابت روی پخش زنده نمایش دهید.
  • میتوانید آخرین حامی یا بیشترین حمایت این ماه یا این هفته یا امروز یا دوره های زمانی مختلف دیگر را روی پخش زنده نمایش دهید.
  • میتوانید جمع مبالغ حمایت های دریافت شده این ماه یا این هفته یا امروز یا دوره های زمانی مختلف دیگر را روی پخش زنده نمایش دهید.
  • هر کاربر میتواند با استفاده از پنل کاربری خود تمامی تنظیمات مربوط به حساب کاربری خود (مثل تنظیمات درگاه یا تنظیمات نحوه نماش ابزار ها روی پخش زنده و ...) را تغییر دهد.

ارتباط با ما و پشتبانی:

جهت گزارش مشکلات، ارسال نظرات و پیشنهادات، پرسش سوالات و یا موضوعات دیگر میتوانید با ما در ارتباط باشید. لطفا از مطرح کردن موضوعات غیر مهم و یا موضوعاتی که به تیم ما ارتباطی ندارند و یا پرسش سوالاتی که قبلا به آنها پاسخ داده شده است و یا از ایجاد هرگونه مزاحمت و اتلاف وقت دوری کنید. معمولا تا کمتر از چند ساعت به پیام های ارسال شده رسیدگی میشود و به آنها پاسخ داده خواهد شد. حتما قبل از مطرح کردن سوالات خود در پشتیبانی اطمینان حاصل کنید که در قسمت مطالب سایت و کانال تلگرام @Reymit و یا پیج اینستاگرام @Reymit.ir توضیحی درباره موضوع مورد نظر شما داده نشده باشد و برای ارتباط با ما از ربات پیام رسان تلگرام @Valora_Bot و یا ایمیل [email protected] استفاده کنید (ترجیحا از ربات تلگرام استفاده کنید).
arrow_upward