معرفی کلی ریمیت:

ریمیت سرویس دریافت حمایت مالی آنلاین برای استریمر ها است که با استفاده از این سرویس میتوانید با ساخت درگاه دریافت حمایت مالی آنلاین، از مخاطبان خود حمایت مالی دریافت کنید و با استفاده از قابلیت ها و ابزار های مختلف که برای استریمر ها تعبیه شده است حمایت های دریافت شده را به روش های مختلف بر روی پخش زنده خود نمایش دهید که اطلاعات بیشتر درباره ابزار ها و خدمات ریمیت در همین مطلب و در قسمت "خدمات و قابلیت های رِیمیت" قرار داده شده است. ماموریت ریمیت کمک به استریم ها در زمینه دریافت حمایت مالی آنلاین از مخاطبانشان است و ما این افتخار را داریم که اولین و بزرگ ترین سرویس ایرانی در این زمینه باشیم. ریمیت با بیش از یک سال فعالیت مورد اعتماد اکثر استریمر های بزرگ و کوچک ایرانی بوده است و به تعداد زیادی از استریمر های ایرانی کمک کرده است که در مدت زمان کوتاهی مقادیر زیادی حمایت مالی از مخاطبان خود دریافت کنند و این موضوع مایه ی افتخار ماست.
سعی ما بر این است که خدمات و قابلیت های ریمیت را روز به روز گسترش دهیم و شما میتوانید با پیوستن به کانال تلگرام @Reymit و پیج اینستاگرام @Reymit.ir در جریان تمامی اطلاع رسانی ها، تغییرات و قسمت های جدید باشید. همچنین شما میتوانید با ارسال با پیشنهادات و نظرات خود برای ما، در گسترش ریمیت نقش داشته باشید.

پیش نیاز های استفاده از ریمیت:

نحوه تسویه حساب:

مبالغ حمایت های دریافت شده بطور کامل و مستقیم به حساب پرداخت یاری که کاربران در قسمت تنظیمات حساب خود تنظیم کرده اند واریز میشود و بقیه مسائل مالی مانند واریز مبالغ به حساب بانکی و موارد دیگر از طریق سایت پرداخت یار انجام میشود. سرویس های های پرداخت یار ارائه دهنده خدمات مالی و درگاه های پرداخت آنلاین هستند که تا حدودی عملکردی مانند یک کیف پول اینترنتی دارند. سرویس های IDPay.ir (آیدی پی) و ZarinPal.com (زرین پال) پرداخت یار هایی هستند که توسط ریمیت پشتیبانی میشوند. توضیحات دقیق تر و کامل تر درمورد پرداخت یار ها و تنظیمات آنها در مطلب 'آموزش تنظیم پرداخت یار ها' قرار داده شده است.

کارمزد و هزینه استفاده از ریمیت:

کارمزد و هزینه استفاده از ریمیت به این شکل است که کاربران برای استفاده از خدمات ریمیت، مبالغی را به صورت دوره ای جهت خرید اشتراک استفاده از ریمیت پرداخت می کنند. خرید اشتراک استفاده از ریمیت از طریق قسمت امور مالی و تمدید حساب که در منوی سمت راست در پنل کاربری وجود دارد انجام می شود.

ابزار ها و خدمات:

ارتباط با ما و پشتبانی:

جهت گزارش مشکلات، ارسال نظرات و پیشنهادات، پرسش سوالات و یا موضوعات دیگر میتوانید با ما در ارتباط باشید. سعی میشود در کمترین زمان به تمامی پیام های ارسال شده پاسخ داده شود. درباره اکثر موارد در مطالب سایت توضیح داده شده است و پیشنهاد میشود جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره قسمت های مختلف سایت و کمک به برطرف شدن مشکلات یا سوالات موجود حتما مطالب سایت را مطالعه کنید. پیشنهاد میشود جهت سریعتر برطرف شدن سوالات یا مشکلات خود، مطلب 'سوالات متداول' را مطالعه کنید زیرا به احتمال زیاد جواب مورد نظر شما در این مطلب وجود خواهد داشت. همچنین پیشنهاد میشود کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ریمیت را جهت مطلع شدن از اطلاع رسانی ها و پست های جدید بررسی کنید. برای ارتباط با ما میتوانید پیام های خود را به ایمیل [email protected] ارسال کنید.