ثبت درخواست بازگشایی اکانت زولا
با توجه به شروع دوباره مسابقات زولا، تصمیم گرفتیم تا فرصتی را در اختیار برخی کاربرها قرار دهیم که بتوانند به شکل آنلاین و با امضای تعهدنامه پروفایل خود را از حالت بن خارج کرده و فرصت تجربه دوباره بازی را پیدا کنند. با این حال توجه داشته باشید که این امکان شامل تمامی کاربرها نشده و شانسی دوباره است که برای برخی مخاطبهای زولا شکل گرفته. کافیست از این پس مراحل زیر و طی کرده و منتظر جواب نهایی از طرف پشتیبانی بازی باشید.
نحوه ارسال مدارک
-
فرم "تعهدنامه بازگشایی اکانت زولا" رو دانلود کنید:
دانلود فرم - فرم رو با مشخصات خودتون پر و بعد از امضا کردن، قرار دادن اثر انگشت، تاریخ بزنید. (تعهد نامه می بایست توسط خود کاربر و با جزئیات صحیح پر شود، والدین و افراد دیگر مورد تایید نیستند)
- اطلاعاتی که داخل فرم قرار دادید با اطلاعات داخل عکس باید برای یک نفر باشند.
- اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه یا پاسپورت برای اتباع رو در محل مشخص شده قرار بدید. (تنها یک مورد)
- تصویری از خود بگیرید به شکلی که صورت شما همراه با فرم طبق نمونه داخل عکس باشند. (از ادیت عکس یا برش آن جداً خودداری کنید در غیراینصورت تایید نخواهد شد)
- تصویر تکی فرم رو در محل مشخص شده قرار بدید.
- کد پیگیری رو داخل تیکت زولا با این لینک (account.zula.ir/support/tickets) ارسال کنید و صبور باشید تا در صورتی که امکان آزادسازی اکانت شما وجود داشته باشه راهنمایی بشید.
- تعهد نامه باید هم به صورت دیجیتالیو هم به صورتنوشتهداخل تیکت ارسال شود.
نکات مهم:
* کاربر نباید قبل از این تعهد نامه ای ارسال کرده باشه.
* این مورد تنها برای کاربرانی است که تخلف داخل بازی داشته اند و برای مواردی شبیه فروش چیت، فروش ابزارهای مخرب بازی و موارد مشابه به هیچ عنوان قابل استفاده نیست.
* تصاویر باید با کیفیت باشند به صورتی که متن فرم خوانا و واضح باشد.