معرفی کلی ریمیت:

ریمیت سرویس دریافت حمایت مالی آنلاین برای استریمرها است که با استفاده از آن می‌توانید با ساخت درگاه دریافت حمایت مالی آنلاین، از مخاطبان خود حمایت مالی دریافت کنید. همچنین با استفاده از قابلیت‌ها و ابزارهای مختلف که برای استریمرها تعبیه شده است حمایت‌های دریافت شده را به روش های مختلف روی پخش زنده خود نمایش دهید. امکان دریافت حمایت‌های ارزی ، تبدیل کردن ارز خارجی دونیت شده به ریال ، امکان ساب کردن استریمرهای خارجی و داخلی و حتی امکان ساب استریمرهای داخلی که Affiliate یا Partner توییچ هستند با پرداخت ریالی از دیگر امکانات وسیع ریمیت است که در بخش « خدمات و قابلیت های رِیمیت» می‌توانید ریز جزییات آن را مطالعه کنید.
ماموریت ریمیت کمک به استریمرها در زمینه دریافت حمایت مالی آنلاین از مخاطبان‌شان است و ما این افتخار را داریم که اولین و بزرگ ترین سرویس ایرانی در این زمینه باشیم. ریمیت با بیش از سه سال فعالیت مورد اعتماد اکثر استریمرهای ایرانی بوده و تعداد زیادی از استریمرها با استفاده از این سرویس موفق شده‌اند در مدت زمان کوتاهی مقادیر زیادی حمایت مالی از مخاطبان خود دریافت کنند؛ موضوعی که مایه ی افتخار ماست.
سعی ما بر این است که خدمات و قابلیت های ریمیت را روز به روز گسترش دهیم و شما هم می‌توانید با پیوستن به کانال تلگرام @Reymit و پیج اینستاگرام @Reymit.ir در جریان تمامی اطلاع رسانی‌ها، تغییرات و قسمت‌های جدید باشید. همچنین می‌توانید با ارسال با پیشنهادات و نظرات خود برای ما در گسترش ریمیت نقش داشته باشید.

پیش نیاز های استفاده از ریمیت:

نحوه تسویه حساب:

مبالغ حمایت‌های دریافت شده بطور کامل و مستقیم به حساب پرداخت یاری که کاربران در قسمت تنظیمات حساب خود تنظیم کرده‌اند واریز می‌شود و بقیه مسائل مالی مانند واریز مبالغ به حساب بانکی و موارد دیگر از طریق سایت پرداخت یار انجام می‌شود. سرویس‌های‌ پرداخت یار ارائه دهنده خدمات مالی و درگاه‌های پرداخت آنلاین هستند که تا حدودی عملکردی مانند یک کیف پول اینترنتی دارند. جهت مشاهده لیست پرداخت یار های پشتیبانی شده توسط ریمیت و دریافت توضیحات دقیق تر و کامل تر درمورد پرداخت یار ها و تنظیمات آنها در مطلب «آموزش تنظیم پرداخت یارها» قرار داده شده است.

کارمزد و هزینه استفاده از ریمیت:

ریمیت بابت تراکنش‌های مالی ، حمایت ارزی و دیگر خدمات خود هیچ گونه مبلغی دریافت نمی‌کند و تنها هزینه استفاده از ریمیت مبلغ اشتراک آن است. خرید اشتراک ریمیت از طریق قسمت امور مالی و تمدید حساب که در منوی سمت راست در پنل کاربری وجود دارد انجام می شود.

ابزار ها و خدمات:

حمایت ارزی و صرافی:

مخاطبان استریمرهایی که از سرویس ریمیت استفاده می‌کنند و در خارج از کشور سکونت دارند می‌توانند به ارز کشور خود مبالغ اهدایی یا همان دونیت را به حساب استریمر مورد علاقه‌شان واریز کنند. برای این کار تنها کافی است استریمر تیک مخصوص این گزینه را در تنظیمات دشبورد خود فعال کند.
با استفاده از این امکان کاربران می‌توانند دونیت‌های خود را به صورت ریال ، دلار آمریکا ، دلار کانادا ، یورو ، پوند و لیر ترکیه به حساب استریمر مورد علاقه خود واریز کنند. البته در حال حاضر تنها امکان واریز دونیت‌ها به صورت تومان و دلار آمریکا (از طریق پی پال) امکان پذیر است اما تیم پشتیبانی ریمیت به زودی پشتیبانی از دیگر ارزهای نام برده را به این سرویس اضافه خواهد کرد.
همچنین ریمیت به استریمرها این اجازه را می‌دهد که ارز خارجی که برای آن‌ها دونیت شده را به ریال تبدیل کرده و سریعا آن را به حساب بانکی خود منتقل کنند. برای انجام هر کدام از این ویژگی‌ها تنها نیاز به ذکر مشخصات خود و شماره شبا حساب‌تان هستید. توضیحات دقیق تر و کامل تر درمورد حمایت ارزی و صرافی و تنظیمات آن‎ها در مطلب «سرویس حمایت ارزی و صرافی ریمیت» قرار داده شده است.

ریمیت ساب:

با ریمیت ساب می‌توانید هر کدام از استریمرهای توییچ را ساب کنید و برای این کار تنها باید نام کاربری اکانت توییچ خودتان را وارد کرده تا ریمیت ساب ، اکانت شما را سابسکرایب چنل مورد نظرتان کند.
اگر هم در توییچ استریم ‌‌می‌کنید و Affiliate یا Partner هستید می‌توانید لینک خودتان را روی ریمیت ساب به شکل های مختلف به مخاطبان‌تان نشان دهید تا آن‌ها بتوانند با پرداخت تومانی شما را ساب کنند. همه استریمرهای توییچ به طور خودکار در ریمیت ساب پیج دارند و این مورد حتی نیازی به ثبت نام هم ندارد.
توضیحات دقیق تر و کامل تر درمورد ویژگی‌های بخش ساب ریمیت در مطلب «ریمیت ساب» قرار داده شده است.

ارتباط با ما و پشتیبانی:

جهت گزارش مشکلات، ارسال نظرات و پیشنهادات، پرسش سوالات و یا موضوعات دیگر میتوانید با ما در ارتباط باشید. سعی میشود در کمترین زمان به تمامی پیام های ارسال شده پاسخ داده شود. درباره اکثر موارد در مطالب سایت توضیح داده شده است و پیشنهاد میشود جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره قسمت های مختلف سایت و کمک به برطرف شدن مشکلات یا سوالات موجود حتما مطالب سایت را مطالعه کنید. پیشنهاد میشود جهت سریعتر برطرف شدن سوالات یا مشکلات خود، مطلب 'سوالات متداول' را مطالعه کنید زیرا به احتمال زیاد جواب مورد نظر شما در این مطلب وجود خواهد داشت. همچنین پیشنهاد میشود کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ریمیت را جهت مطلع شدن از اطلاع رسانی ها و پست های جدید بررسی کنید. برای ارتباط با ما میتوانید پیام های خود را از طریق بخش پشتیبانی که در پنل کاربری وجود دارد و یا از طریق ایمیل support@reymit.ir برای ما ارسال کنید.